Fredag

Jaha, nu var det fredag igen!
Igår gick jag direkt på ICA och köpte grejjer till baket! Men det var helt slut på ÄGG... (Som tur var hade Åsa kvar ägg hemma!) Gick hem till Åsa, och började baket! Eller Åsa bakade, och jag gosade med Nora! :)
När kakan var klar, och Reine kom hem, så gick vi ut på en lång promenad! Gick bort till Änge, och sedan runt anlägget! Vi gick rätt fort, var hemma igen efter 45min! Och lite extra steg till tävlingen!  
Idag ska Eric sova hos oss! Vi planerade hela kvällen igår, och det skulle bli plankstek till middag, godis,glass,popcorn,chips, frukt som vi skulle doppa i smält choklad, och dricka till efterrätt! + att han skulle tända tomtebloss! Hehe... Vilken kväll!
Marita klant, har tappat sin stegis i toan, så nu har hon fått en ny, med snöre! Haha!
idag är det inte många grader varmt ute... *burr*

Ska försöka övertala min syster att hon ska stanna kvar efter dopet, till efter midssommar, så jag kan åka med henne hem! Det vore superskoj om hon ville det!

Nä, nu har jag ett par bloggar att läsa!


Kommentarer
Postat av: Systra diii

Men systra mii jag tror nog inte a kommer stanna så länge sen har vi redan planerat midsommar redan så ja må va hemma till dess ändå men ja kanske jag kika iaf lite kring de.

Allt e bättre nu å ja försöker leva livet som han säger... så...

love you sis.

2008-05-16 @ 14:10:39
URL: http://maddemelen.webblogg.se/
Postat av: Systra diii

jag kan ringa dej ikväll ska ja berättta alt för dej...love ya

2008-05-16 @ 15:36:16
Postat av: trottlan

Stackars dig som lever i snöblask. Jag är inte avis! Idag å igår var det svinkallt, inte mer än 10+ annars har det varit asgött väder här nere.

Jag längtar tills du kommer hem.

Det vore ju verkligen skitkul att dra till strömstad ihop. Vi gör't!

Puss.

2008-05-16 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0