"Oväder orsakar trafikkaos i Jämtland"

...står det i aftonbladet idag! Ja det va riktig storm igår! Såg på nyheterna igår kväll, att dom hade stängt av E14, för att det snöade så mycket så man inte ens såg vägen!!!
Men som tur var, slapp vi mera snö här i lilla Stugun! Jag tycker vi har så det räcker och blir över! Usch, jag vill ju ha vår! Såg att det kanske kommer att snöa ihelgen... Fan...
Solen skiner idag, men det är fortfarande kyligt ute... Men till helgen så får vi säkert inte se någon sol... Som vanligt! Sol på veckorna när man jobbar, och mulet på helgerna!
Idag är det rätt lugnt på jobbet (peppar,peppar...) har redan hunnit läsa mina favoritbloggar, aftonbladet, och rensat mailen! Skönt! Så vad ska jag göra nu då? Humm...

Va har ni för favvobloggar? Kan du tipsa om någon?


Sara, ska lägga upp kortet nästa gång jag sitter hemma och bloggar!! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0