Lyckat kalas!

Ja, det va ett riktigt lyckat kalas, med bra musik,dans och glada människor! Tack för presenterna!
Här kommer bilder från gårdagens fest:

80-TALS KALAS!

Carola och Ingela visar några 80-tals moves!

Sedan var det våran tur...



Som ni ser hade vi väldigt roligt! Ingela tog över kameran och lekte fotograf så har ca en miljard bilder! : )
Festen pågick nog till sena natten, men jag och Jocke åkte nog hem runt 2!
Eftersom han fick skjutsa mig på sparken hem ner för backen sist, så var det nu min tur!!!
Det började bra, gick fort som satan, och efter nästan halva backen, tog det tvärstopp!! Vi voltade med sparken, och Jocke rullade runt, och jag gjorde precis som Anja Persson, gled på magen!!! Vi blev liggandes och skattade ett tag och Jocke sa att jag hade kuggat på spark uppkörningen! Upp igen, och Jocke fick köra mig ist! Det regnade ute då så vi var rätt blöta när vi väl kom hem! Haha, de va en helt underbar kväll!

Tack alla som kom!

Kommentarer
Postat av: madde

ja de såg ut som att
man missade nått.
Hade velat varit på nån sån lyckad fenest...
Men ja får nog hållas tills efter sommaren iaf innan de blir min tur å då lovar ja att de blir röj...
vad kul att allt var roligt men de roligaste var nog å läsa om volten benny å ja v skrattade åt de.. ha ha ha ni ska iaf inte f köra mej inte...
pöss sister bara 9 dagar kvar nu.
=)

2008-03-09 @ 21:41:31
Postat av: åsa

Ja det var snygga bilder synd man missade en sådan fest, känns som att jag skulle platsat där. Bilderna från när ni dansade alla ser ut som det vore hämtat från ett träningspass med Susanne Lanefeldt i godmorgon Sverige 1985 fin fint

2008-03-09 @ 22:21:06
Postat av: Marita

Snyyga bilder ! Du kanske får skicka dom till mig sen, jag hade inte lika många :) har lagt in några jag med nu :)
Puss

2008-03-09 @ 22:46:02
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: erika s

Väldigt snygga kort tycker jag. tack för en jätte trevlig fest. pusss mitt hjärta

2008-03-10 @ 11:16:14
Postat av: ante och mathias

Hallo, ante och mathias sitter här med varsin sorge öl.. modo fick stryk och inter åkte ur champions leage... men fina bilder från helgen verkar va mycket fyll kärringar=)! Kul kalas

2008-03-11 @ 22:51:34
Postat av: Jenna

www.youtube.com/watch?v=lqHyiOpaCro

Hej vännen, jag har inte koillat på bilderna ännu jag ville först förmedla en väldigt rolig länk till dig. Du kommer gillan.
Skall ni ner till Stockholm något?
PUSS

2008-03-12 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0