Länge sen...

Ja, nu har det gått några dagar sedan jag bloggade... Har haft fullt upp på jobbet, så har absolut inte haft tid att blogga på jobbet, och på kvällarna har jag varit så slut, så har inte orkat då heller... Men nu är det äntligen lite lugnare igen!! Skönt! Jag ska jobba extra idag, och imorgon, så jag hoppas att det inte ringer som satan!!! *håller tummarna*
På lördag blir det kalas, jag och Mellis ska ha gemensam födelsedagsfest med 80-talstema! Ska bli så roligt! Har inte varit så sugen på fest, efter som jag varit och är sjuk... Men det känns som det är lite på bättringsvägen! Så det blir nog roligt!! Ska se om vi kanske kan få sluta tidigare på fre, för att åka till stan och shoppa lite inför festen... Har inte bestämt outfit än heller... Beställde lite från ellos med hopp om att det skulle komma innan helgen, men nixpix, paketet kommer tidigast på måndag! *suck*
Ida ska fixa håret på mig, jag vet inte om jag orkar vänta tills nästa lön... Kanske blir tidigare!! Det är så risigt håret nu, så jag kan itne göra så mycket med det... : ( Trist då man la ner rätt mycke pengar och tid, så blev det ändå inte som jag hade tänkt! Men de e tur att Ida kan fixa, så blir det nog bättre nästa gång!
Nu slutar resten av kollegorna, och jag,Anna och Mellis sitter ensamna kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0