Crazy day...

Ja, inte har det varit speciellt lugnt på jobbet idag heller.... *suck* Ringde som satan på kvällen, hade 12 i kö som mest! Man är helt slut när man kommer hem! Jag har världens underbaraste pojkvän! Han hade lagat mat till mig, fastän jag sa att han inte behövde, för att han skulle ut och åka skoter! Han är för go han min baby!!
Imorgon slutar jag och Mellis 16.30,så vi drar till stan och shoppar!! Någon som har förslag på 80-tals kläder?
Jag kommer fasen inte på så mycket.... Men hittar säkert nåt i stan!!! Ska på systemet med, tror det får bli cider på lördag! Har blivit mycke vin den senaste tiden, och man måste ju variera sig lite! :) Hörde att nya X-cidern ska vara god?!
När fan börjar alla bra serier i USA igen?? Har nästan inget att titta på längre... Såg ett avsnitt av One tree hill igår, det är pinsamt tårdrypande bra! Ah... Okej, jag är helt såld på dessa serier...

Snart vankas det fest! Ingela, Anders, Carola och Daniel kommer också, roligt!! Kul att få bjuda dom på fest för engångskull! Är det någon som vi missat att bjuda? Säg till då bara, så fixar vi nog det! :)
Annars blir det nog ett kalas till i påsk, då mina systrar och Bennzo är här!!
Nä, usch, kollar på "du är vad du äter", och speciellt sugen på kaffe blir man inte... Tänk så mycke jag dricker på en dag på jobbet!!! Blir nog upp till 8 koppar varje dag! Dax att tänka om... Ibland är jag faktiskt duktig, och dricker bara hett vatten! Det ska vara bra för kroppen, och det är skönt för halsen!
Nu ska jag nog ta och dricka honungsvatten... Det är bra när man är sjuk... Har jag hört...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
image271
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: madde

ja vi e ju inte bjudna... hum men snart kommer vi iaf upp bara några dagar kvar..
omiskt jag sitter me å tittar på du är vad du äter.. tur man inte driker kaffe.
pöss

2008-03-06 @ 20:28:13
Postat av: lizaa

SVAR: haha jaa jag vet. alltså just nu är det inget snack mellan oss två. han undviker mig, och det känns skönt. alltså det är så jobbigt eftersom att vi alltid varit riktigt bra polare, och jag hade ingen aning om att han var så... :/ men men, det överlever han nog, att jag dissar honom. (A) haha.
hade toppen :)

2008-03-06 @ 20:57:54
URL: http://lliza.blogg.se
Postat av: sara

NÄ? skämtar du, nu vart jag döööö nyfiken! lägg ut lägg ut!

2008-03-06 @ 21:02:14
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0