Vilken börting-dag!

Fullt upp hela dagen! Först hämtade jag Eric, och så for vi med Jocke och hämtade Mange och Jonas, sedan vidare för att hämta järnskrot hos folk till skoterklubben! Det tog sin lilla tid... Och när det var klart åkte vi till Brogrillen och käkade burgare! Nästa stopp,ICA, köpte fika och sedan drog vi till Mörtis och fiskade som proffs! Hahaha... Vi drog upp en jävla massa firrar! Jag fick 3 gäddor, och megastolt att en av dom vägde 5kilo! Men när vi såg att den va så stor, så fick Jocke ta över, och vi drog in den till land! Vi stannade till i stugan och fikade lite! Jag och Jocke ska tillbringa midsommarhelgen i stugan! Så hoppas på finväder så man kan ligga och steka i solen!
Kameran var med, och jag var rätt duktig på att ta kort!
Här kommer några från Börting-fiskar-dagen!

Kampen med storgäddan:



Sen var det dax att fara hem... Men det har varit en rolig dag! Eric va en jäkel på att dra upp fiskar!
Nu ska jag ta en dusch, sedan är det dax för sängen! 4 arbetsdagar väntar, sedan är det SEMESTER!!! Skönt eller vad!?!


Kommentarer
Postat av: Trottle

Vad duktig du är på att fotografera gumman!

Blir det nåt hus?

Puss

2008-06-16 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0