Sandra får ärva...

Det är bra att Mellis blivit på tjocken! Fick ett par supersköna jeans igår, som inte bebisen i magen tillåter henne att ha längre! Perfekt för mig! Tack så mycket Melina! Så dom jeansen har jag på mig idag, + att jag fick ärva en tröja från min lillasyster! Den har jag också på mig idag! Superhärlig! Tack Bosse! Fick en hel påse med kläder som syrran inte vill ha kvar längre, så jag plockade ut lite som jag ville ha och resten ska Ingelas döttrar få! Skulle behöva rensa ur min "sommarlåda" med, antar att det är mycket som jag inte kan ha längre... Eller vill ha....
Bosse åkte till Gbg igår, skulle jobba på Porsche carrera cup igen! Lyxigt! Jobba lite, dricka skumpa, och spana på kronprinsen! Men hon kommer tillbaks på söndag tror jag!
Tänk att det snart är semester! Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre till midssommar!
Igår var vi till svärmor och svärfar, dom har varit utomlands så jag fick en liter Malibu mango,Salta pingviner 800g och 2st doftande tvålar! Tackar,tackar!
Missade pojkarnas avslutning i kyrkan igår... Kom på det när kl var efter 18... Tänk att man blivit så glömsk!
Idag är det fredag! Jag vet inte vad helgen har att erbjuda än... Inga större planer...
Vad ska ni göra i helgen??


Kommentarer
Postat av: Marita

Härligt att du kommit igång igen :)

2008-06-13 @ 11:16:38
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0