Segt med uppdatering...

Ja, det har ju tyvärr blivit så... Men, har lite olika saker att skylla på!
Liten snabb uppdatering nu då...

NYÅRSAFTON

Eftersom stackars baby fick magsjuka på självaste nyårsafton, så fixade jag, Erika, Angelica och Mi fest på gamla brandstation! De va kul, kom en jävla massa, och fina raketer!
Men det var en rolig kväll, inte lika kul å städa dagen efter bara...
Men det är abslolut sista gången jag fixar en fest så...
Inte kul å städa dagen efter, och speciellt inte kul när saker går sönder, och folk inte kan bete sig...
Soffan gick sönder, så nu måste vi köpa en ny...
Jaja, nu är det över, det var trevligt så länge det varade!!

Dagarna efter då, jo, nyårsdagen, städade vi ett par timmar... Sen va jag hemma och myste med min baby!!
På natten fick jag kramp i magen, och kunde inte sova, och dagen efter var det min tur att ha magsjuka! Fyfan va vidrigt! Har inte ätit riktigt sen i tisdags... Åt en macka igårkväll, men mådde bara illa efter...

Det som är lika tråkigt är att Lillis har åkt hem nu också... : (

Och idag fyller Carl år! Har lovat att komma en sväng... Lilleric och Nils har också haft magsjuka... Stackars...
Magsjuka är inget jag skulle önska min värsta fiende...
Inte för att jag har någon sådan, men ändå! : )

Hörde att det är mycke att göra på jobbet också... Typiskt... Jag får ju så lätt dåligt samvete för att jag är sjuk och dom på jobbet får mycket att göra...
Men nästa vecka ska jag jobba som satan!

Love/Sandra

Kommentarer
Postat av: Marita

säkert Sandra, du var ju bara hemma för att du inte orkade fixa fredagsfika... Men som tur var ställde man upp för teamet.. :)
Men nu är det helg iaf! Skönt!

2008-01-04 @ 19:05:20
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Pjuuu... Haha

2008-01-05 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0