Åker imorgonbitti...

Så nu har jag bestämt mig... Jag åker imorgon bitti! De får gå som det går...
Så direkt när det blir ljust sticker jag!
Fick min mp4 idag, så har laddat den med lite musik!
Får ta och leta fram mina otroligt snygga glasögon, så jag ser lite bättre! haha.. tur ingen åker med och ser mig! : )
Ska ta och packa med min gamla dator, mamma ville köpa den... Den står ju ändå bara och skräpar!
Ja, är fasen lite nervös för att köra själv, men va fan, kan andra så kan jag! Och det är ju inte direkt första gången jag åker den vägen! Men det blir första gången jag kör på vintern... Hoppas att älgarna håller sig undan!

Jaja, kanske uppdaterar en gång till innan jag far...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0