Snart en timme kvar...

Sen ska jag på ica, handla fika till Jocke som han ska ha imorgon, ska även köpa lite till mig som jag kan ha på jobbet! Undra vad jag ska äta, sallad? humm... Tåls att fundera på ett tag!
Åh.. pratade nyss med en hl i 10min... Fan va tröga vissa kan vara! Åh, blir så trött...

Nu vill jag hem, bjuden på middag idag med, har inte lagat mat på hela veckan, och även förra helgen! : )
Måste kolla hur mycke pengar jag har kvar..
Fan, de va inte så mycket, måste hem å föra över från sparkontot! Men snart fullar lapparna in på kontot igen!
Ikea på måndag? Är nämligen LEDIG då! HAHA.... Va skönt det ska bli! Avis?? :P

Nu är det inte länge kvar tills Systra mi kommer med sin stora familj! Och sin skäggiga karl! HAHAHA...

Men hallåååå??!! Melodifestivalen 2008? Va är det för skämt? Det är så otroligt pinsamt att vissa låtar ens får vara med! Har vi verkligen inga bättre artister, eller låtskrivare så dom måste slänga in sånt SKIT?? Fyfan...
Sanna Nielsen va guld!!!, men KEBAB PIZZA?? The nicole??Kommer inte ens ihåg namnen på det helt urusla artisterna, el låtarna....
 FFS!!! Skärpning sverige!!!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0