Nä nu....

...snöar det igen! HA, och det ahr det gjort i snart 2 dagar, om jag inte minns fel... ?! Fan,fan,faaan! Jag ville ju ha vår!!! För nån vecka sedan tittade ju tom asfalten fram under snön/isen.... Och Jävla hosta, är så less.... Jag vill vara frisk, och ha sommar och sol!! Fan, vad jag vill åka utomlands....
Det ringer så mycket på jobbet också, så har fullt upp... Nu vill jag gå hem!! Men ca 50 min kvar... : (
Hihi, nu sa våran nya arbetskamrat Ida, att hon gärna hjälper mig med håret nästa gång! Gulligt av henne! : )
Nu blev jag lite gladare... hehe.... nu bara 30 min kvar...
YES!

Ska på ICA och storhandla efter jobbet... Suck...Finns det någe tråkigare? Näe...
Men jag väntar tills min Jocke kommer hem så gör vi det tillsammans!
Allt blir så mycket roligare när man gör det tillsammans!! 
♥ Sen ska vi ha myskväll, han slapp träning idag! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

WOW vilken snygg blogg design du skaffat dig ;o)

2008-02-28 @ 04:50:29
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0