Joråsåatt....

Ja, hen sitt má... Bakis å jävlig! Fattar inte att man  går på efterfest varenda gång... Men sicken efterfest! haha... De va skit kul! På aw med!! Synd bara att vissa människor är så otroligt omogna, sitta och viska??? Hallå, det gjorde man i lågstadiet!! Vill du säga nåt, så varsegoo och kom fram och prata! Hummm... hur gammal är du? Nä, just,ja!! Du va ju inte så gammal!! :P Sorry my misstake!
Ahh... Men det va så jävla kul festa med Helena igen!! Vi partade all night long! Jag är rätt glad att jag inte behövde följa med på skidskytte!! Haha, jag hade aldrig pallat!! Stackars Helena, hon kan inte fått sova mycke...
Nu har jag 2 busungar här! Thim och Eric är här och livar upp min tillvaro! Så ska mysa lite med dom nu!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0