Freeeedag!!!

JA, jag vet.. Jag bloggade INGENTING igår... Jag har ingen ursäkt, jag tänkte bara inte på det...
Haha...Sånt händer!
Igår, så va jag hemma, vek tvätt, gick upp till Åsa, pussade lite på Ecke, och myste med lillasyster...
Hon heter ju faktiskt NORA! Ja, jag vet... Men det tog så lång tid innan jänta fick ett namn, så hon är mer känd som Lillasyster!

395996-59

Sitter och läser en gammal blogg på Lunar... Ska gå ur lunar, så tänkte försöka kopiera in lite gamla inlägg!
Får se hur det går.. Det kan jag roa mig med ikväll!
Har inga planer för kvällen, förutom att Jocke har beställt räk och avocado mackor tills han kommer hem från förarbeviskursen som han ska hålla i!
Vill ut och gå en sväng med Åsa också... Snacka lite skit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0