Tisdag

Idag jobbar jag 8-16.25, sen ska jag direkt till Ingela och färga och klippa mig! Kommer nog bara att färga utväxten idag... Men när jag har tagit ur alla slingor så ska jag färga det mörkare!=) Vi får se hur det blir, kanske ångrar mig när jag väl är hos Ingela och gör något heeelt annat! hehe...
Idag vaknade jag IGEN vid 5, när Jocke gick upp, och hade svårt att somna om... Det känns verkligen som att det är mitt i natten när hans alarm på mobilen ringer... Men jag lyckades somna om idag, som tur var...
Veckorna rullar på,och det känns som att det snart är dax att åka söderut! Ska bli skönt och komma hem till familjen igen, det blir alldeles för sällan vi ses allihopa samtidigt nu... :(
Madde,barnen och hennes nya kärlek skulle komma och sova kvar dagen innan julafton! Så det ska bli skoj! Vi brukar ju ha rim-kväll, och Madde är bra på att rimma! haha, det är inte jag...
Jocke skulle baka lussebullar idag, så vi ska dricka glögg och äta lussebullar ikväll! Min mys gubbe!♥
Kanske lägger ut före-och-efter-bilder ikväll på huset... Om jag inte har fullt upp med att mysa med katt och karl! hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0