Ajajaj...

Jag skadade mitt öga idag, ser lite suddigt,men det går väl över... Hoppas jag!
Igår gjorde vi inte så mycket, jag diskade hemma, och Jocke lagade mat, sedan gick vi till huset och mätte lite inför borrningen av bergvärme och  tog kort på min lilla "pärla" som ska säljas, samt hundgården. Jag vill igentligen inte sälja min bil, men jag har inte tid, eller lust att fixa iordning den igen... Vindrutan måste bytas, och massa småfix... Den är så liten och smidig, så jag hade lätt kunnat ha kvar den! Men,men... Kommer inte få så mycket pengar för den, de är just DET, att de hade fan varit bättre att ha kvar den! Men Jocke tycker inte om den, så då ska den bort! Hahaha... Visst är den inte så vacker längre, men den har hängt med mig i ca 6år, så jag har många fina minnen med bilen! :) Blivit stoppad av polisen 2 ggr (ena gången hade jag ej bälte, andra gången hade inte Emma bälte), diverse utflykter, en trip in i snödrivan (lämnade dock kvar en liten skada), rallykörningar med Mellis, ja man kan minst sagt att den har varit välanvänd! Iaf när jag bodde i K-holm. Nu kör jag aldrig bil, jag går eftersom det är så nära överallt!

Goodbye Pärlan...

Kommentarer
Postat av: Trottle

Oh no! Tror bestämt att den bl.a. hade smeknamnet biscuit.. Den lilla fina.. :( Bye bye.

2008-08-12 @ 18:48:54
Postat av: Lillis

Haha, tackar :) Saxarna är packade och jag åker om 4 timmar, exakt! Tar nog sju-bussen till Stugun imorgon bitti.. See ya ! Puss

2008-08-13 @ 16:54:14
URL: http://boe.webblogg.se/
Postat av: melina

pärlan går i "graven" med äran i behåll iaf;)

2008-08-13 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0