Spel, fika och bus...

Japp, då va man hemma från Maritta! Båda ( Sara och Marita ) fick sina presenter, i efterskott... Jag hade inte hunnit handla det jag skulle, så jag fixade lite själv! Blev 2 hemmagjorda presentkort på Makeup store! : )
Som förövrigt är min favorit affär!
Fika först, efter det spel..(såklart) Jag va väl inte allt för bra... Ingen förvånad??
Men det var kul ändå! 5 sekunder hette spelet... Lina blev vinnaren! Hon hade även med sig sin söta, men helt galna vovve! Hehe, hon ville bara busa!
Tack för en trevlig afton damer!

Jocke är och tittar på fotboll i Sundsvall... Så han lär itne komma hem förän midnatt...
Har precis duschat och ska nu lägga mig i sängen och titta på lite brothers & sisters...
Imorgon = fredag = AFTER WORK!

God natt era filurer!

Kommentarer
Postat av: Marita

Tack sjäv sötis

2008-04-18 @ 11:42:35
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Kanske inte så roligt för er att spela spel när mästarn kommer förbi =)

2008-04-20 @ 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0