Jobbig dag...

Har varit mycke å göra på jobbet idag... Ringt som satan... Men nu börjar det lugna ner sig... *peppar,peppar..*

Igår var det inte lika fint väder som i lördags (och idag!), vi drog på oss varma kläder och tog med oss Ecke till vågen! Där är isen fortfarande tjock...
Vi tog och startade en majbrasa, eldade upp massa ris, kvistar och skit som låg överallt..
Sen gick vi ut på isen för att pimpla... Men inte ens ett napp... Eric gav upp, och gick runt och samlade upp aborrar som låg på isen, som någon annan fiskat upp... Han va rätt nöjd med att han hade hittat 6st firrar! :D
Sen, som tur var, kom Jockes pappa och Micke, och drog upp fisk efter fisk... Så Ecke fick dra upp 2 st! Skitnöjd!!
Sen bjöd Åsa och Reine oss på mat på Lappa! Tack å bock!
Kollade på film resten av kvällen och drack gott te...

Idag är det kanonväder ute! Är avis på Marita som är ledig...
Lunchade med Mellis idag,och drack kaffe hos Åsa.
Ska ut och gå med Åsa ikväll...
Orkar inte skriva mer nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Jag tänkte bara säga att jag har fixat en blogg nu så du kan läsa, du frågade efter den förut men då had ejga ingen men nu har jag. jag heter [email protected]
puss pusss

2008-04-22 @ 16:26:03
Postat av: Erika

Hej haha jag hade visst missuppfatta det där här kommer det jag heter erikastugard.blogg.se
haha nu ska du nog komma in. pusss puss gumman

2008-04-24 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0