Jahapp...

Jag och Ingela hade missat att det var middag hos Daniel och Carola... Så middag hos Ingela blev aldrig av... Jocke tog sig aldrig iväg på träning, var kvar på jobbet, så jag väntar här tills han kommer... Om de inte blir försent! Ingela och Anders kommer hit, innan, och det gör nog Åsa och Reine med! Så jag sitter här nu och väntar på folk! Helt otroligt, jag är helt klar!! Funderar på att öppna en flarra vin, eller kanske ta en öl? Humm... Vore nog godast med en kall bärs! Undra vad mina systrar gör... Kan tänka mig att Maddis har fredagsmys med barnen,Benny och Bennys polare! Lillis, ja undra va hon gör... Säkert på galej med Misan!
Solen tittar faktiskt fram, och det töar ute igen... Men jag vågar inte hoppas på vår, blir bara besviken om det börjar snöa igen...
Det bjöds visst på champange på jobbet idag..(?) Hehe, vi är ju för jävla bra!!!
Nä, nu väntar en kall bira på att jag ska knäcka´n!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0