...

Det är lördag och jag vaknade kl 8 imorse!!! Helt sjukt!
Har satt in mitt kort i nya mobilen jag fick av min syster... Har inte riktigt bestämt om jag tycker om den eller ej... Men har laddat över lite låtar från datorn, så man slipper ha nokias skitsignaler...!
Solen skiner ute, jag vill ut och gå!!! Undra om marita stack till stan idag, eller om hon kanske vill med?!
Haha, redan en sak som inte var bra, nu när jag skulle skicka ett sms till Maritta, så hade jag inget nr på kortet,utan jag har visst sparat alla nr på telefonen! Fan va smart gjort! *suck* Tur hon va inloggad på msn!
Så bestämt, nu ska vi ut och gå, Maritta och jag! Sen sola på jobbet och hälsa på Sara en sväng!

Just de, gårdagen, festen på jobbet, vi hade jätteskoj! Men all öl och cider og slut 23.00, så det blev inte så sent! Det va ju rätt skönt 'ändå, hade kanske inte varit lika pigg annars!

Nu ska jag fixa lite här innan Marita hämtar mig!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Petras modellblogg

Tack så jättemycket för din kommentar, gulligt av dig! :) Ha det så bra. Kramar

2008-04-19 @ 11:48:53
URL: http://lemango.se
Postat av: Marita

Det var en mycket trevlig promenad igår. Känner mig så duktig så! Hiohi Puss

2008-04-20 @ 14:25:57
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0