Bloggtorka IGEN!!!

Ja, jag ber om ursäkt, jag har inte bloggat så bra den sista tiden!
Men ikväll tänkte jag lägga in ett skapligt inlägg!

Vad har hänt?

Ihelgen hade vi ju som sagt drömsmack till syltsjön! Lagt saxar, och det drogs upp 5 fula,feta gäddor! Smackat med skotern som fan! Lillis skulle först få köra, men vi kom lite längre än till sandladan, sen ville hon att jag skulle köra ist! Hon klagade på att värstingen var svårkörd!! JAG VET, helt sjukt!!! Men,men de va roligt hela dagen! Och när vi kom hem på kvällen var jag helt slut! Satt hos Åsa och Reine ett tag, sen gick vi hem och la oss...
Dagen efter, vaknade jag av att det var någon som knackade på fönstret, och de va Cappe och Bosse som kom för att säga "hej då"...
Måste tillägga att Casper säger att "Sandra och pappa är bäst!" Den förstnämnda personen kan jag starkt hålla med om!!! :)
Casper skulle sova här en dag, men efter bolibompa ångrade han sig,och ville hem och leka med Ecke... Haha... Får se om det går bättre nästa gång! Han och Eric kom och badade iaf!
Här är mina söta gudbarn:

Längtar tills jag får träffa hela familjen igen!!!
Här kommer lite kort från helgen:
fixade saxarna:

Det kördes på vatten....

...och på vändrullen... och tjejerna for av...:) Lillis for av och blev begravd i snön... Haha, det var roligt!!!


Petter visade att man kunde köra på vändrullen med fyrhjuling med...

solen tittade fram då&då...

Söta flickor!

Fångsten, Bosse och Mi fick dra upp varsin börting:

Det pimplades även, och gjordes en snögubbe, som såg ut som en björn... SNÖBJÖRN!

En helt underbart härlig och rolig dag!
image378


På söndagen var det så härligt ute, så jag och baby tog en sista skotertur för iår!
Vi for till stugan i mörtsjön, åt frulle, och for vidare till vindskyddet... Därefter drog vi till Slottmyren, och smackade runt lite!
Här fick Jocke försig att köra upp för slänten, han tog sig upp, men körde såklart fast på väg ner... Hehe...


Kvällen gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt, och kollade på film. Chips och dipp var smarrigt!!!

Idag har Åsa gjort en stek till oss, så jag behöver bara koka potatis och göra sås, så är middagen klar!!! TACKAR,TACKAR!!!
Ja, systrarna mina har farit hem...Väldift tråkigt tycker jag... Men jag har haft några underbara dagar med dom så jag är mer än nöjd!
Våren har äntligen kommit till Stugun!!! Strålande sol ute, och snön tinar bort!! Hur härligt är inte det!?! I LOVE IT!

Nu har det tagit en bra stund sedan jag började med kvällens inlägg... Så nu är kl mycket, och potatisen är inte klar... Blev en sen middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0