Back to work!

Känns rätt bra att vara tillbaks! Solen skiner ute, så det gör så att humöret är på topp!
Jag är rätt trött bara... Men tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll!
Så här har våra dagar varit i sthlm:

Tisdag.

Klockan ringde 05.00... Ja jag kommer inte ens ihåg när jag gick upp så tidigt senast...
Packade det sista, och åt en macka... Camilla och Fredrik hämtade mig kl 06.00...
På flygplatsen var det en lååång kö som skulle checka in väskorna! Men en snäll gubbe lät oss klämma in oss före honom i kön! Tackar!

När vi skulle gå igenom säkerhetskontrollen så pep det om Camilla, så hon fick gå om 2ggr, första gången  så var det mobilen som hon hade runt halsen, men pep fortfarande.. Så fick hon gå åt sidan, och ta av sig skärpet.. Sen kom hon förbi, hon var säkrad!
Vi fick inte platser brevid varandra, men Camilla satt framför mig! Jag fick fönsterplats! :) 
När vi väl hade satt os ner, så kommer Camilla på att hon glömde sin mobil i säkerhetskontrollen!!! Hon springer av planet, och kommer tillbaks och berättar att hon inte fick gå in där igen, men att det kom en gubbe springandes med hennes telefon. Hehe, där hade hon tur!

Det gick bra att flyga, men jag var så otroligt trött... Köpte kaffe och macka på planet...
Framme på arlanda så hämtade vi väskorna och tog arlanda express till centrum....
Letade rätt på hotellet, och checkade in... Sedan gick vi gatan över till nivå 2!
Det va riktigt skoj och få träffa alla man bara pratat  med i telefonen..
Lunch i huset, sen när vi slutat så gick vi till hotellet, åt en macka..
Vi hade bestämt träff med Jeanette och Kristin kl 19.00... Möttes utanför "Victoria" på kungsträdgården, och gick in och tog en fördrink... Eller ett varsitt glas rosévin, och Camilla tog en öl.
Mycke gott vin måste jag säga! Netten och Kristin kommer nog ihåg vad det hette, vinexperterna, men jag har ingen aning?!?
Netten, eller Jenna som hon numera kallas för, hade bokat bord på en Italiensk resturang som hette "Stolen".
Där satt vi och åt supergod mat och drack gott vin! Pratade och skrattade och hade roligt!
En mycket trevlig kväll måste jag säga!!!
Vi avrundade kvällen runt 22.30, och jag och Camilla gick tillbaks till hotellet och la oss...

Onsdag.

Klockan ringde 07.30, åt massa god hotellfrukost, sen va vi tillbaks hos N.2 vid 9...
På lunchen tänkte jag och Camilla äta ute på stan, så vi gick runt och kollade olika resturanger och menyer, men inget föll oss smaken... Tillslut hamnade vi på MAX, haha... Men I love lökringar, så det gjorde inget!!
Slutade vid 17.00, så gick vi och hämtade väskorna på hotellet, och gick mot Centralstationen, låste in våra väskor, och gick och åt Thai mat! *smarrigt* Jag tog 3 små rätter, som inte alls var så små! Åt bara upp lite av biffgrytan, och kycklinggrytan, som var otroligt stark... Men jag åt upp alla vårrullar! *mumms*
Sen tog vi expresståget till arlanda, och checkade in väskorna och väntade på planet...
Vägen hem fick jag sitta i mitten... :(
Fredrik fick hämta oss, Jockes träning var så sent, så vi hade ingen större lust att vänta till 22.30, så det var ju snällt av honom!!!

Men men.. det är skönt att vara hemma igen!! Är lite trött idag bara, men det är ju snart helg!

Nu har tjejerna lovat att komma upp hit och hälsa på nåt i sommar! Det ska bli skoj! Netten och hennes bror ska åka hoj till Finland, så då kommer dom förbi här en sväng!!

Blev inbjuden till Marita på fika ikväll, najs! Det pratades även något om spel... spel,spel spel... Maritta är spelberoende! :D Men det ska nog bli kul, hoppas det är något nytt spel, som hon inte övat på så mycket!!! Så man har en chans!!! Hehe...

Nu har jag snart lunch!!

Kommentarer
Postat av: erika s

Ja marita är en jävel på spel alltså men om vi tränar lite på buzz så kommer hon inte ha en chans nästa gång!=) pusss gumman

2008-04-17 @ 17:41:26
Postat av: Erika

JA, nu är jag helt beroende, kommer förbi med den nån dag i helgen kanske, och lånar andra boxen=)

2008-04-17 @ 17:55:51
URL: http://erikabackstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0