Äntligen helg!

Jaha, nu va man hemma efter en jobbig arbetsvecka, 8-18 är tufft då det ringer så mycket... Men det är skönt å vara ledig en dag, så det är helt klart värt de!
I tisdags var jag barnvakt till Eric och Nora! Ecke va snäll och hjälpte mig med disken! Han fick ett förkläde av oss, så de åkte på direkt!
image398

image399

Barn är ärliga och helt otroligt underbara!

S: Eric, va har du för tröja på dig?
E: En AIK tröja! ( Svart och gul...)
S: Jaha, va fin den är.... (*host*)
E: Vet du..? Casper hejjar inte på AIK längre...(!)
S: Nehe, vem hejjar han på nu då??
E: MODO! Modo vinner!!!
S: Jaha...(?) Men spelar inte Modo hockey?
E: Jo...
S: Men vem hejjar du på när det gäller fotboll då???
E: Stugun! "Stugun,stugun bästa laget" !!!


(( Nå Benny, vad säger du om det?? Har pöjken din gett upp hoppet för AIK?? Eller är Eric en
påhittig liten krabat? ))


Där har ni en äkta Stugun support!! ( Fast när jag tänker efter,så är nog Stuguns fotbollslag det ända lag Eric vet om...(!) )


Nu ska jag fortsätta städa!!
Go´kväll på er vackra människor!

Kommentarer
Postat av: Madde

HA HA HA vad rolih han e lill kussen...hihihi
Vet du va kan du inte fixa så ja kan få stugulåten???vore skoj å låta grabbarna lyssna på den eller damerna...hihihi

LOVE BIG SIS

2008-04-11 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0