mat...?!

Jocke skulle komma hem sent, så jag vet inte vad jag ska laga för mat.. Eller om jag ens hinner laga nån mat!
Åt nyss en banan, men efter en tugga blev det kö... Stressigt!
Kanske struntar i mat, bara äter fika idag...

Sitter och lyssnar på P3 Star hela dagarna!
Kommer samma låtar hela dagarna, men det gör inget... Det är skönt att lyssna till något annat än handläggare som klagar i lurarna... Melina stackarn, hon har bara fått sura tanter idag...
Helt tvärtom för mig, alla jag pratat med har varit snälla och trevliga, och har inte blivit så långa samtal!
Å skönt är det!! : )
Måste ringa min mor idag, och bestämma något om julklappar... Vill ju helst inte köpa en massa här och släpa med ner på tåget... Har bestämt att bara köpa till barnen också...
Har fan inte mycke pengar kvar nu.. Längtar tills lönen!! Måste spara pengar också! Man vet ju aldrig när det dyker upp något hus! : )

Nu slutar jag snart!!
Love/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0