Burrr....

Fy satan va kallt det är nu! Måste nästan vara -20... Tur att man inte börjar så tidigt på morgonen!
Nu har morsan bokat flygbiljetter hem på onsdagen den 26/12... Trist att man måste jobba på mellandagarna bara... Men Angelica och Mi åker med, så det blir skoj, slippa åka själv!

Tåget ner blir ju tåkigt som satan... Tur att man har med sig datorn, så jag kan kolla på några serier under tiden!
Bosse nämnde något om gossip girl, så det är den serien jag kollat på nu den senaste tiden...
Måste ju ladda ner någon annan tills jag ska åka, alla bästa har ju uppehåll nu! Någon som har förslag?
På nyår ska jag vara här, hoppas på att Melina och Ante ska ha nån fest el middag.. Va prat om det på fyllan.. Men annars vet jag inte vad vi ska göra... Åka lite skoter på dagen kanske?! 

P.S. Marita, jag är bäst på rim-tävling!! De kan du inte säga emot! ; ) D.S 

Kommentarer
Postat av: Marita

Gossip Girl kollar jag också på ! Men alla serier har ju uppehåll nu, trist!
Ja men jag kan göra mkt bättre rim, lät ju dig vinna bara... :)

2007-12-12 @ 11:44:47
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Emma

AjAj, du ska komma till åre o fira nyår !!

2007-12-13 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0