-20...

Bara å ge upp... Det är inte ens kul å vara ute och röka... Det är alldeles för kallt!
Måste nog försöka hålla på löftet om att sluta till nyår! Om inte tidigare...
Idag är det middag hos Jockes mormor och morfar...
Igår va det julmat hos hyresvärden, gick bra, jag va trevlig! tror jag.. : )
Vi va inte så många, men det var trevligt!
Och på torsdag är det tårta hos Erika! Har även fixat en liten present!  : )

Men på fredag, ska jag bara vara hemma och ta det så lugnt som möjligt! ska bli såå skönt!
På lördag ska jag ta förarbevis för skoter... Jag,Melina,och några 16-åringar... haha...
Söndag ska jag sova så länge det går!
Jag längtar till söndag...
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Sluta röka det är skit.
Du kan hamna i Lit.
Gör som ja´
så blir du gla´

2007-12-12 @ 17:15:03
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha.. Ja Marita, du börjar lära dig!! :P

2007-12-13 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0