Okej, dax att uppdatera lite här...

Sommaren och semestern (jockes) försvann fort... men vi har hunnit med massor sedan sist! :)
Varit på 2 dop och ett underbart fint bröllop, varit på kolmården med Freja och Helena, badat lite i poolen hos mammsen, plockat svamp... Sen åkte vi hem, och då började de byta taket hos Reine, 2 dagar var vi och badade i mörtsjön, sen var sommaren slut...
 
Elsa växer så det knakar, är nu uppe i 7540kg och är 64,5cm lång! Stooor tjej! :) Idag har vi varit på föräldragrupp, på bvc och vägt skruttan. Sen tog vi en promenad till dagis för att hämta storebror. De hade varit älgjakt på dagis idag, så de hade grillat korv och jagat älg! :)
Lucas älskar dagis, efter att ha varit ledig hela sommaren, så trodde jag att han inte skulle vilja bli lämnad på dagis, men det gick galant. Elina tog han i handen och så gick dom ut på gården. :) Och Shit, vad man fick mycket gjort på de 5 timmarna han var där! :)
 
Annars då... jag har fullt upp med böcker, fotoböcker och album... Det är jättekul att hålla på, men Elsa vill också vara med mamma så det finns inte så mycket tid över. Speciellt nu när hon är förkyld, och slemmig i halsen. Men hon är mycket bättre nu, värst var det förra veckan, och helgen.
 
 
Vi planerar dop, och det är svårt att få ett datum som passar alla... :( Men vi får se, vi bestämmer i helgen hur det blir.
Till helgen kommer även lillis och hennes kille upp! Kul!! :)
Lucas ska få följa med pappan till Åkersjön på lördag så då ska jag och Elsa passa på att mysa hela långa dagen!
Men just nu orkar jag inte skriva så mycket mer. min dator är full och seg! haha...
 
Blandade bilder på mina hjärtan:
 









 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad mysigt att få läsa lite!

2012-09-14 @ 09:20:56
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Tanja

Kul med uppdatering. Tycker i varit på väg til Madde länge nu :)

2012-09-17 @ 09:48:20
URL: http://torkkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0