Rätt svar...

Var ju såklart snyggHelena!

Bilden är tagen på Helenas party förra året!
Humm.. vinnaren då??
Melina
var först med rätt svar, men enligt Marita så "fuskade" hon och tjuvlyssnade, så jag antar att det blev oavgjort mellan Melina och Marita! Bra gissat tjejer!
Bättre lycka nästa gång Sara!

Gissa...

GISSA...MUNNEN!
Kör en gissning till, Marita va sur för hon hade missat senaste "ögat"! Så nu får du en chans!
Vems mun?


Kanske för lätt? Känns som så... Men...
GISSA PÅ!
Okej, tydligen svårare än jag tyckte, så ledtråd: En vacker TJEJ!
Då kan det alltså inte vara Jocke, Sara!




Rätt svar:

...var MELINA!


Och rätt gissning var även Melina! Efter många försök så fick hon till rätt gissning tillslut! Erika gissade också rätt,men var några minuter senare än Mellis! Bra jobbat tjejer!

Gjorde iordning 2 gissningslekar till igår! Men vi tar en till lite senare! Kommer bli lite svårare...


Igår var det ju jättehärligt väder, va ute hela kvällen hos Åsa...
Eric övade på att cykla utan stödhjul, och är jätteduktig!
Filmade Nora med mobilen igår, när hon hade en skrattattack, hon va så söt! Synd att det inte går att lägga in här... Eller går det??
Torsdagar är jag alltid supertrött på morgonen, och snoozar alldeles förlänge! Idag gick jag upp 8.36, så blev lite stressigt att hinna till jobbet till 9.00... Blir inte mycke frulle, och det är inte bra! Hel veckan har det bara blivit ett glas filmjölk... Frukosten ska ju vara det viktigaste målet på dagen! Ihelgen ska Jocke sätta plant lör,sön... Jag och Åsa funderade på att åka till Ikea, men är det kanonväder, vill man ju vara ute och steka i solen!!!

Gissa ögat!

Okej, här kommer en till!
Vems öga?

Vem hinner först?
Det bästa med den tidigare gissningen, var nog att Erika själv inte visste vems öga det var! hahaha...


1:a gissningen: Melina gissade på Angelica...
Hummm... FEL! Men hon va på rätt spår...
Gissa igen!!!
Mellis,
gissa på EN person! Vem vet, du kanske tar rätt!=)



Annars har jag inte så mycket mer att tillägga, solen skiner och äntligen börjar värmen komma!
Jobbade över idag, bra med lite extra pengar! Har varit dålig på att vara ute på promenader den sista tiden... Stegräknaren är bara på snart 4000... Skärpning Sandra!
Ska äta lite nu, och sedan kanske gå en sväng!
Trevlig kväll på er!

Rätt Marita!

Marita gissade rätt, bruden med de vackra ögat är: Erika.S!!



Var det svårt? Ska jag fixa en till gissningslek?


Gissa ögat!

Har lite och göra nu, så jag tänkte starta en liten lek!
Gissa ögat!
Inte så svårt att lista ut vad man ska göra antar jag...
Gissa vems öga detta är:


Gissa på nu vettja!

Ledtråd: Bruden är från Stugun!


Skallebank...

Visst heter det så på norska? Huvudvärk? Jag har fått för mig det...
(detta inlägg är ett tycka-synd-om-mig-själv, inlägg...)
Jag har ont i huvudet, känns som snoret har tagit sig ända upp i hjärnan... Vidrigt! Hade ont i halsen igen imorse när jag vaknade... Känns som att förkylningen går runt, och blir aldrig riktigt bra! Jocke är likadan... Också förkyld som satan igen... Finns det ingen bra botningskur mot förkylning? Tar vitamintillskott varje morgon, i form av en brustablett... Men verkar inte hjälpa...
Har så ont i ryggen också, har haft jävligt länge nu! Massören kommer imorgon, så vi får se vad han säger! För ca en månad sedan, så var han här, och då hade jag mest ont nere i svanken, men efter massagen då, så har jag haft ont längre upp, typ i muskeln.. Och det blir fan inte bättre! Jag vet inte vad det beror på, eller vad jag ska göra för att det ska bli bättre... Va ska man göra? Gå till en läkare? Ryggproblem känns som att det ligger i släkten, men vafan, är jag inte liite för ung för att få ryggproblem redan??
Suck...
Och när jag ändå håller på att klaga, så blåser det så jävla kallt ute... ISKALLT!

Morsdag!

Grattis kära mamma på morsdag!!
♥♥♥


Miss you!


Helgen har varit bra!
Fredagen var vi som sagt, i stan, åt på Simon&Viktor! Det var lite fullt när vi kom, så fick vänta ett tag på ett bord! Men det är så himla god mat där, så det va värt att vänta!
Bion var också fullt med folk, och vi fick stå i kö ett tag! Filmen var kass! Haha... Ska alltså inte rekomendera Indiana Jones!
Bilföärden hem, så såg vi 4st älgar! Usch, jag är så rädd att krocka med en älg, så jag satt och höll utkik hela vägen hem! Vi var hemma exakt 00.00!

Lördagen var jag barnvakt från 14.00, så jag struntade i fotbollen.. Jag,Eric och Nora var hemma ist! När Jocke kom tillbaks från fotbollen gick vi på Brogrillen och åt middag! Nora fick lite mos!
Sen tog Jocke med sig Eric, och skulle köra ut plant... Så jag och Nora gick hem!
Det gick jättebra ända tills kvällen, då hon skulle sova... Hon fick välling, men efter det va hon så gnällig och ledsen, hade nog magknip från vällingen... (Inte riktigt van den än..) Men tillslut somnade hon, och sov kanske en timme... Sedan kom Jocke,Eric,Mellis,Ante och Dennis.. Och då vaknade hon igen... Suck... Skrek, och hade mer ont i magen, stackarn... Så efter en timme så fick gästerna gå hem, så jocke kunde hjälpa mig med Nora... Ingenting dög, så jag fick nästan panik... Visste inte vad jag skulle göra! Ringde Åsa, och hon blev nog orolig... Men efter att jag bytt blöjan,och tagit av pyjamasen, så la vi henne en stund i vagnen, då plötsligt blev hon tyst, och glad! Haha, då vettni, skulle hon upp och sitta med oss i sängen och titta på tv! Fick smaka lite glass, så va hon nöjd och glad! Efter det var det inga problem att lägga henne, så hon sov i vagnen hela kvällen... Och vi andra 3 somnade i min säng... Vaknade strax innan 3 på natten, av att Nora rörde sig i vagnen... Dax för mat igen, så gick och gjorde iordning mjölkersättning ist för välling.. Och den åt hon sovandes!
Efter det kom Åsa och Reine hem! Dom hade haft riktigt roligt, och det var huvudsaken!

Måste tillägga att Eurovision song kontest kan lägga ner.. Jag tyckte att nästan alla låtar var skit! Va är det för skämt???
Och att Sverige, som ändå hade en skaplig låt, hamnade på 15:e plats och fick bara låga skruttiga poäng!
 Helt värdelöst!

IDAG = Söndag = Morsdag, önskar jag att jag var närmare K-holm, så jag kunde åka och uppvakta min kära mor med tårta och presenter! Men, hon får sin pressi när hon kommer hit ist! Är ju bara 11dagar kvar!
Jocke är och sätter plant åt bollklubben idag.. Åkte 6 imorse... Antar att han itne var så pigg då... När vi gick hem i natt, så tror jag han gick sovandes! Haha... Lite trött min älskling!
Va upp till Åsa en sväng, men dom for till stan, skulle hämta pojkarna...
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på...


snart sluuut...

på arbetsdagen, och dax för helg!!! Det bästa är att SOLEN SKINER! I LOVE IT!
Planer för helgen:
Fredag: Middag och bio i stan
Lördag: Fotbollsmatch, och sedan barnvakt till Nora och Eric!
Söndag: SLAPPDAG!

Härlig helg va?! Hoppas bara inte Nora saknar sin mamma alltför mycket, dom ska ju vara borta hela kvällen och kommer inte hem förän på natten, och hon kan bli lite mammig ibland! :) Men det kommer nog gå bra! Inte värt å skriva något annat, då blir väl Åsa så nervös och ställer in hela konserten! :) hehe...

Nä nu blir det inget mer bloggande idag för min del!
Trevlig helg på er!


Back to work!

Eller ja, jobbade igår med!
Ikväll ska jag ha mys med min baby! Vi ska åka in till stan,äta på Simon&Viktor,och sedan gå på bio! JAG tyckte inte det verkade vara nåra superfilmer direkt, men Jocke ville se Indiana Jones... Så fine! Den är säkert bra, hade fått bäst betyg av de filmer som gick iaf!
Katastrof! Jag glömde nässprayen hemma idag, detta kommer inte gå bra... Kanske måste kuta över till macken och köpa en ny!
Lönen har kommit idag! Underbart! Jag ska försöka, eller jag MÅSTE, spara pengar nu, mer än det vi sparar ihop! Jag skulle lätt kunna spara minst 5000kr denna månad, men tänk att man alltid hittar något att köpa!?! Helt otroligt!
Men jag ska försöka hålla i pengarna!
Fick ett brev på posten igår, det var Cappe som hade ritat teckningar, och skickat med ett gulligt kort, på oss 2, där det stog att han saknar mig... SÖTUNGE! Jag längtar tills dom kommer upp igen! ♥
Annars har det inte hänt så mycket mer...
Dom sa på tv:n igår att det skulle bli lite varmare! Och det hoppas jag verkligen!

Nu känner jag effekten av nässprayens frånvaro....

Fortfarande krasslig...

Ja, fortfarande sjuk... Hostan är värst! Har hostat så jag har träningsvärk i magen! Usch...
Och nu vet jag varför inte Eric va så sugen på att ta hostmedicin, för den smakar skit!
Kurerar mig med vitaminer, och te hela dagarna, men känns inte som att det ger någon verkan...
Nu ska jag återgå till min förnärvarande hela-dagligen-position soffan!
Tyvärr bara skit på tv:n... Jag är sååå LESS!


Sådan far, sådan son...

Humm... (?)


Sådan far, sådan son!

Här ser man klart och tydligt vem Cappe har fått sina moves ifrån!

 

Skit också...

Jävla förkylning! I hate it! Har ont i halsen, snorig, och mår piss!
Inte direkt va jag hade hoppats på!
Börjar bli hungrig! Har kanske turen att få pizza idag?! Jocke är och jobbar åt skoterklubben, stack 6 imorse! Då va jag helt dööö!
Jag vill ha mat!

Sommarkrysset...

Såg på min käre väns blogg att det var sommarkrysset idag! Och Noice spelade nyss! Det gav grymt sköna flashbacks från somamrpartyn i K-holm!! Jason Mraz skulle ju även vara med, så jag hoppas jag får se lite innan Jocke kommer på att det är hockey nu!
Har varit på fotboll idag! Det blev 1-1, de va tur!

Förövrigt så vaknade vi inatt kl 03.00 av att Ecke hostade som en gris! Tillslut fick jag tvinga i honom hostmedicin! Sedan somnade han om! Han tyckte ju inte direkt att det va gott... stackarn....
Nä, nu ska jag glo vidare på tv och snacka lite med Emma på msn!
Ha en härlig kväll!

Mätt och belåten!

Nu har jag och Ecke ätit plankstek, och sitter och smaskar i oss godis och popcorn! Kollar på någon film som vi hyrde på ICA, "Artur och minimojerna"...
Jag har inte pratat med min baby sedan han stack upp i helekoptern... Har inte gått att ringa, till nån! J*vla skit telia... Men jag hoppas att det gick bra för han, och att han inte var alltför rädd! :)

Gav förslag till Thove, att hon och jag skulle åka till Strömstad, när jag kommer hem, bara några dagar! Vore helt underbart! Och det lät som att Thovsan tyckte att det var en bra idé! Hon och jag stack iväg, samma vecka som jag fick körkort, till strömstad, och bodde i en stuga på en camping! Vi hade sååå himla mysigt! Men jag fick bara köra bil en bit, hon (som hade haft körkort ett tag) tyckte att jag körde så sakta! Haha, min BudBrutta, hon är en riktig räserförare!!!

Jag längtar till sommaren, semestern och solen...

Nehe, nu har Ecke sagt till mig att "filmen har faktiskt börjat" 4ggr, så det är väl bäst att jag koncentrerar mig på minimojerna...


Fredag

Jaha, nu var det fredag igen!
Igår gick jag direkt på ICA och köpte grejjer till baket! Men det var helt slut på ÄGG... (Som tur var hade Åsa kvar ägg hemma!) Gick hem till Åsa, och började baket! Eller Åsa bakade, och jag gosade med Nora! :)
När kakan var klar, och Reine kom hem, så gick vi ut på en lång promenad! Gick bort till Änge, och sedan runt anlägget! Vi gick rätt fort, var hemma igen efter 45min! Och lite extra steg till tävlingen!  
Idag ska Eric sova hos oss! Vi planerade hela kvällen igår, och det skulle bli plankstek till middag, godis,glass,popcorn,chips, frukt som vi skulle doppa i smält choklad, och dricka till efterrätt! + att han skulle tända tomtebloss! Hehe... Vilken kväll!
Marita klant, har tappat sin stegis i toan, så nu har hon fått en ny, med snöre! Haha!
idag är det inte många grader varmt ute... *burr*

Ska försöka övertala min syster att hon ska stanna kvar efter dopet, till efter midssommar, så jag kan åka med henne hem! Det vore superskoj om hon ville det!

Nä, nu har jag ett par bloggar att läsa!


...

Vaknade kl 05.00 av att datorn surrade som fasen... gick och stängde av den, och såg att det var väldigt ljust ute... Kikade ut, och fick se till min stora förvåning: SNÖ!



Fan va roligt å gå ut idag, blött och slaskigt! Skitväder säger jag bara...

Åsa, Nora och Eric kom ner igår, och vi pysslade klart med korten, och Eric gjorde ett kort till sin faster i Katrineholm! (min mor)
En liten sneak peek:  
Det vart väldigt bra iaf! skönt att det äntligen snart är helg! Har varit på så dåligt humör hela veckan pga vädret... 
I helgen ska jag nog bara ta det lugnt! Ska kolla på fotboll, Stuguns första hemma match. ( på hemmaplan..) 
Sen har jag inget mer planerat! Skönt!

Vad ska ni göra i helgen?

Snöblandat...

Vad jag bli less på vädret, det gör mig deppad!

Ang tävligen då, jag ligger på plats 10... Inte illa.. Men va fan, jag borde ha kommit på bättre plats! Jag måste anstränga mig mer! Marita låg på 2:a plats... Hon och en till på jobbet hade över 120 000 steg! starkt jobbat!

Igår va jag bara hem och åt mat, sen kom Åsa,Nora och Ecke och hämtade mig.. Barnen på skolan hade dans, så vi gick dit och tittade! Och jäklar va barnen dansade! Bättre än mig, jag kan inte dansa styrdans,jag är heelt  värdelös på det! 
Men det va kul och se allla barn dansa! Man fick köpa fika, så satt å fikade och surrade med Ingela,Marita,Leif och Åsa mest hela tiden! Och myste med Nora! :)

Ikväll ska jag och Åsa göra klart dopkorten, jag har gjort 8st, och nu skulle Åsa hjälpa mig med 8st till, sen är de klart!
Dom blev jättefina iaf!

Nu ska jag snart på lunch... Ingen matlåda, typiskt... Så får väl ta och slänga ihop något snabbt hemma ist...


Fire...

Det brann i Strångsjö, tåget hade läkt massa olja el dylikt, så det brann på flera ställen mellan Norrköping och K-holm... Humm.. Syster min hade tagit kort.. Här är några... ( Vårat aprikosfärgade vackra hus, faan ta den som bränner ner det! )
  
Lägg även märke till äppelträden som blommar förfullt! FUSK!



Hittade en sida, via en blogg, där man kan beräkna vad DIN blogg är värd.. och mitt svar blev:

Vet ni vad?
DET HAGLAR UTE NU!!!

Det känns konstigt att jag låg och solade i bikini i lördags, och idag är det iskallt ute, och haglar... Jag vill ha sommar! Skulle behöva en break från denna skitvår, och åka ner till K-holm och få känna den varma våren som är där...

stegisen glömd...

Jag glömde steräknaren hemma! Katastrof! Hur kunde jag? Slarvmaja! Jaja, inte mycket å göra åt, Marita har gått över 100 000 steg, så hennes har börjat räkna om...
Idag måste jag göra klart dopkorten, måste försöka iaf! 
Nu är det mindre än 24dagar kvar tills min familj kommer upp!  Hinner det bli sommarvärme? Och det är bara 7 veckor kvar till semestern! Fan va najs! Ska åka ner direkt efter midsommar, och kanske vara nere 2-3 veckor! Lika bra, då det blir så stressigt annars, å fara runt och hinna träffa alla, hinna umgås med nära och kära och slippa ha dåligt samvete när man åker hem för att man inte hunnit träffa någon... Det ska bli såå kul! Ska bo hos madde några dagar och mysa med busungarna och hjälpa henne med Clara-Stinas dop! 

Just ja.. Va och tittade på ett hus i lördags, och visst, det va mycke att göra, men skulle kunna bli fint i tillslut! Men jag vet inte hur mycket dom hade tänkt att  sälja för... Blir det för dyrt, så är det nog inte värt de... Eftersom man säkert skulle behöva renovera för X antal tusenlappar... Men,men det återstår att se!

Det är kallt som satan ute idag, bara några +grader... *burr*

Blåsig söndag...

Usch.. idag är det kallt ute... Annat va det igår! Vilket guldväder!!! Jag låg ute och solade precis hela dagen! Så jäkla skönt! Sedan på kvällen bjöd Mathias på grillat, smarrigt som satan! Spelade även kubb! Vårat lag vann såklart!
Bilder kommer här: 

Nora solade lite med mig!
 
Jag och Nessa myser i solen...

   Lek med boll och Världens sötaste vovve!!!
    
Dax för kubb!!
Bästa laget!         "dom andra..."
      
   
Mys vid den lilla brasan...
 Mys   
Innan hemgång blev det ett bad!
 Skulle kunna lägga ut många fler, men det tar ju sån jäkla tid...

Det var lördagen... Fredagen va jag och Jocke bara hemma, han var ju så sjuk...
Idag har jag latat mig, mest hela dagen! Pallrade mig ut en sväng iaf!
Åkte och tittade på Nisses fotbollsmatch, sen köpte vi käk på Lappa!
Nu ska vi kika på film och äta chirre!

Gó kväll!

Fredag = en solig dag...

Har en surgubbe hemma... Jocke är sur och grinig för att han är sjuk! Men han var duktig och höll på att tvätta iaf! :)
Måste lägga in bilder på mina gulliga syskonbarn, dom har ju på sig kläderna vi skickade! ;)

 
                                                        Jag tror att Cappe försöker likna döskallarna på sin tröja!

Det är soligt och varmt ute idag, jag vill gå ut!!! Jag hade turen att få jobba 8-16.25 idag! ( Jag skulle ha jobbat 9.45-18.00! )

24261steg...

Humm... Lite bättre iaf! Direkt efter jobbet gick jag hem och hämtade min mp4,och gick en prommis runt anlägget! Det va jätte härligt väder, och superskönt att vara ute!
Efter prommenaden så gick jag hem och kokade nudlar...
Jocke kom hem strax efter, och vi for till hans mor och far och hjälpte dom att klyva ved, och stapla!
Fick lite fika, sen for vi hem. Precis efter jag hade duschat, ringde Maritta och frågade om jag skulle med ut å gå... Meeen... Tänk om hon ringt 10min tidigare, innan jag hade duschat! Då had ejag hakat på en runda!
Tänkte gå en sväng idag med, innan jag ska sätta igång med middagen... Matförslag?? Jag har ingen aning om vad jag ska laga... Vill äta något nyttigt!
Jocke är hemma idag, stackarn är dyngförkyld! an fick lite mirakel medicin av sin mor, som skulle hjälpa mot förkylning, så vi får se om det hjälper...

Nä, nu ska jag läsa lite på mina favvobloggar!

18328steg...

Fan va dålig jag är!!! Idag ska jag skita i allt, och ut och gå!!! Måste jobba upp lite mer steg.. Jag ligger i lä jämfört med Marita... Inte bra, inte bra.... Ska ta med min mp4 så jag kan lyssna på music på min prommis! Måste ladda den på lite ny musik bara...
Igår när jag kom hem, så hade Jocke lagat mat, och efter det satt jag med dopkorten hela kvällen medans han diskade och städade... Duktig pojke!! :)
Kom på runt 22, att jag skulle ju passa katta!!! Så jag gick till Åsa för att se om Murre ville gå in... Men ingen lurvig katt där inte.... Ropade, och ropade, men han kom aldrig... Så jag gick hem och la mig och tänkte att jag skulle kolla till han idag ist.. Gick upp dit på lunchen, och ingen katta där då heller!! Skrev ett SMS till Åsa, att jag skulle starta ett sökprojekt ikväll, och leta reda på Murris... Men fick då ett svar att Nisse hade nog släppt in och ut katten... (Jag hade glömt att han va kvar här...) TUR! Så nu behöver jag inte oroa mig för att JAG varit en dålig kattvakt!
Solen värmer lite nu, skönt, för det har regnat hela fm... Hoppas att det blir fint väder i helgen så jag kan sola!!! Annars ska jag fan lägga mig i solariet! Tänk så härligt, på lördag åker min moster och hennes familj till Turkiet!!! Jag vill också....
Fick 2 söta MMS idag när jag vaknade, på Cappe och Clara-Stina i deras nya kläder som ajg och Jocke skickat som present till dom!

Just nu lyssnar jag på en guldlåt, Leona Lewis - Better in time...

Nu slutar jag om exakt 27min...

Tack å hej!

Min syster...

...är så söt, så söt! Tydligen så har jag namnsdag idag! Tack Maddis för att du är så gó! Love you!

Jag är avis på Sara som befinner sig i Barcelona...

11887steg...

Som ni ser blev det ingen prommis igår... Skit också... Efter jobbet åkte vi och handlade mat, och lagade spagetti och köttfässås... Efter det tänkte jag ta med Åsa på promenix, men när jag kom så höll hon på att lägga Eric, så jag satte mig och väntade ett tag... När han somnat, var det nästa fisunge som inte va speciellt trött! Så jag myste med Nora hela kvällen ist! Tillslut somnade hon i min famn, men då va kl nästan 22, så då var det lite sent för en promenad...
Nu i veckan ska jag jobba hårt med Noras dopkort, så nu blir det pyssel för hela slanten!
Har haft teammöte med frukost på morgonen, så det blev 8-18 idag.. Bra med lite övertid!
Nu ska jag kanske spela lite med Gåije!

Full fart på jobbet...

Mycke å göra idag... Ringer som tusan... Men,men, vi jobbar på så gott de går!

Stegräknaren är bara på 8690steg än sålänge... Gick till Jockes mormor och morfar igår efter jobbet, men är ju inte så långt.. Så måste jobba lite hårdare idag, ska ut på en prommis efter jobbet... Så det blir lite mer steg!
Det blåser kallt ute, så det är inge härligt väder idag... Men det ska inte hindra mig! Jag MÅSTE ut och gå!
Har nu tagit ledigt 5/6, studentdagen. Min kusse tar studenten, så då blir det låångledigt! Händer massa skoj den helgen! Min familj kommer, studenten på torsdagen, Noras dop på fredagen, storsloken på lördagen + stugun spelar hemma match mot brassarna! Vilken helg! Jag hoppas bara det blir lika fint väder som förra året... Då,medans det var fisketävling, så låg vi och solade på Zallas brygga! Härligt som fasen! 

Nähä.. Man kanske skulle ta å kika på ett hus till ikväll?! :)

 

Grattis Åsa!

...som fyller år idag!
Vi hade lite kalas, jag och Åsa i lördags, började med att vi blev bjuden på "fest" av Ecke, han följde med mig hem och vi gjorde oss iordning. Eric sa att man var tvungen att ha klänning eller kjol! Så passade på att inviga min nya söta klänning som mamma skickat till mig, och mina nya klackeskor!
Åt grillat,och drack vin och drinkar. Gick sedan ner på lappa, mötte upp Ingela och Anders, och det blev ett jäkla party tillslut! Det kom lite folk som ville parta med oss, och efter lappa gick vi vidare till Ingela på efterfest! Kom inte hem förän 5 på morgonen! Ett väldigt roligt kalas! Drack mjölkdrinkar mest hela kvällen!

Idag fick jag smörgåstårta på lunchen hos Åsa! Ska även hem till Jockes morfar som också fyller år idag och äta middag, och efter det hem till Åsa för fika.. Så ska hon få sin pressi! :)
Solen skiner idag, har varit rätt tråkigt väder här hela helgen...  
Jobbar kväll hela veckan, rätt skönt med sovmorgon!

Just ja!! Stegräknartävligen är i full gång här på jobbet igen! Skitkul! Men ska man klå Marita så får man ligga i!

Frusen...

...är jag idag... Vet inte varför?! Jag brukar sällan frysa...
Snart är det helg, fast det kändes som att det var söndag igår! Skönt!
Jag och Gåije har spelat poker hela dagen... Är rätt lugnt på jobbet idag!
Maritta har bjussat på fika idag! Tackar,tackar!
Jag har inte så mycket att skriva om... Så kanske lika bra att inte skriva alls!?!

Vad händer i helgen?

1:a maj...

Dagen efter Majelden...
Det var riktigt trevligt igår, blev bjuden på mat hos Åsa och Reine, grillat!!! *Mmmm* Drack cider, och satt och surrade ett tag. Strax innan 21 gick vi bort för att titta på majelden (som Vickan säger...). Vackert!
Efter det bjöd Carola på hamburgare.
Jag och Jocke gick ner till turistinfo, snackade lite med Erika, men var inte så sköj där, så vi gick hem!
 Idag har jag varit runt lite här och var...
Solen leker kurragömma... Har dock fortfarande inte hittat solen.... Tusan också!

Ska grejja lite här hemma, sen sätta mig och glo på någon film?!

Bjuder på 2 härliga bilder som jag och Ecke tog i tisdags!
image405

image406

RSS 2.0