Fredag

(gick inte att posta i fredags...)

Igår var det kanonväder ute, skönt att jackor och mössor åkte av medans solen värmde! Lucas var glad att komma till dagis och ville gå ut direkt, så Mona tog med han ut. Åsa Nora jag och Elsa gick till dagis, för det var vernissage! Hittade några fina teckningar som Luc hade gjort! :) sen gick vi på skolan och hämtade Eric! Eftersom pappan är på kurs så fick ecke sova över!! :) åt våfflor och sen badade de och tittade på film . Nora och Åsa kom förbi, och la Lucas vid 20.00 han somnade på 5min!!! Men då har han inte sovit något på hela dagen. Han gnällde inatt så jag hämtade honom till min säng innan han vaknade och han sov tills Elsa väckte oss vid 08! Så idag får han inte sova på dagen Och hoppas att han somnar lätt ikväll med! Snart frukost med grabbarna!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt att han somnade så lätt och sov så länge.hur har det gått sedan dess?

2012-05-14 @ 07:30:23
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0