BM

Kunde inte ta prover som tänkt, utan tog stick i fingret och kollade endast blodvärdena idag. Behöver äta järntillskott, hade värde på 110, och man bör ha minst 123. Förhoppningsvis blir man lite piggare med då! Blodsockret låg på 4 (?) tyckte jag hon sa, så det är ok. Hjärtljud 148. Tror att Lucas låg på samma första gången vi hörde! Vikten då, ja 64 kg. Det är alltså 6 kg sedan inskrivningen.... Magen är även mycket större, högre än sist. Bebis ligger ända uppe vid revbenen på höger sida. magmått kan det varit 27 cm. Alltså över det "normala "strecket. Förra graviditeten låg jag under det normala hela tiden. Lite skillnad alltså!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Var så mysigt att träffa er när vi var hemma. Och din mage har blivit så stor sen sist jag såg dig. Tänk att när du var gravid med Lucas så s¨g jag inte ens dig gravid! Hur knäppt är det?? Längtar efter att den lilla/e ska titta ut så att man får mysa med en liten bebis igen. Freja har precis somnat efter att ha skrikit hysteriskt i en timme. Sovningen går inget vidare sen vi var hemma..=) Hon har mycket mer vilja nu också. haha! Så är det!

2012-01-08 @ 21:37:51
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0