Sömnig...

Lucas låg och gnällde runt 5-6 imorse, och pappan gick och hämtade honom till våran säng. Där tog det ett tag innan han somnade om, och när han väl gjort det var det dax att gå upp... :(
Som jag nämnt tidigare så är han omöjlig att lägga nu... Tar 1-2 timmar varje kväll och man är helt slut. Han kan ligga helt stilla och man tror att han somnat, och så börjar han krypa runt, stå på huvudet, och bara vrider sig och börjar busa. .. Suck... Jag hoppas att det är en fas som snart är över! Trodde att det skulle bli bättre nu när han är på dagis igen, men icke...

Jag ska göra om min blogg, ska leta fram lite nya bilder och få lite nytt utseende på bloggen. Men det tar lite tid..:) Har ju bett Marita hjälpa mig, men behöver välja ut lite bilder först. 

Har inget med min nya header att göra, men här är nåfra av mina favoritbilder. Alla tagna med min Iphone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0