Beställt

Tapeter till Lucas rum, blev dessa från midbec. Den randiga kommer att vara på minsta väggen vid fönstret, så det kommer inte att bli så mycket. Stjärntapeten kommer att bli på stora väggen, och väggen längst in i rummet.
Febern smyger sig på när kvällen kommer, och nu låg han på 38 igen. Feberfri hela dagen, men har varit snorig, hostig och väldigt gnällig. Så det blir vab imorgon med.
Idag har jag mått konstigt, har nästan mått illa hela dagen. Magen känns gigantisk, känns uppblåst.... Jag hoppas att det känns bättre imorgon. Trött som ett as har jag varit med, men det kanske inte är så konstigt då vi varit vaken sen 6 imorse...
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, tänk äntligen kan jag kommentera ett inlägg. Ska bli superkul att se Lucas rum när det är färdigt! Tänk att det snart är dags för en bebbe till.. snacka om att man kommer bli bebissjuk.. Vi kommer inte hem på sportlovet som jag tnkte utan det blir till påsk nästa gång. Det bästa nu är att om ni kommer och hälsar på så finns det ett rum att bo i. =)

2012-02-14 @ 19:49:04
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0