Thai 6/12-21/12

Bara ca 8 veckor kvar tills man åker mot värmen!!! Bokade platser på flyget igår, tog en lite mer ensam plats, så att Lucas kanske inte stör allt för många på natten.. + nära till toan, och såg ut att finnas lite utrymme för att kunna vara uppe och röra på sig lite. Nu hoppaas vi bara att resten av gänget kommer nära oss!:) (tror de också skulle boka.. )
Har fortfarande inte hört något mer om vaccinet, vet inte ens om jag får ta det när jag är gravid? Väntar på att sköterskan jag pratade med, ska återkomma...




Sen måste vi ju shoppa lite! :) Jag tänkte nog köpa nya parfymer, så ta 4 betala för 3 var ju kanon!! :)




Sen kommer vi att ligga här och steka i ca 14dagar! Ser inte ut att vara någon risk att det blir trångt i poolen. :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Men fan vad härligt! Man blir inte avundsjuk.. inte alls!

2011-10-07 @ 13:11:12
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: sara

ok jag är lite avis!

2011-10-07 @ 14:55:44
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Melina

Gu va härligt...inte alls avundsjuk:)

2011-10-07 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0