Vardagsrummet

som behöver värme! Hjälp mig nu då Helena, eller någon annan! Tips på något som kan förändra, få mysigare för en billig eller ingen peng alls!:)



Idag har vi varit på f-grupp, mat-prat idag, känns som att det har vi lixom redan gått igenom... Men det blir ju så när barnen är i så olika åldrar... Sen gick vi en promenad, och sen hem för att stor städa! Hängde även upp lite blider, och J satte upp tavelhyllor i gästrummet! Bilderna är i olika ramar, och vissa bilder är väldigt gamla, de har hängt med länge nu!:) Vissa är nya, som Frejas bild, hade ingen bild på Freja så jag tog en från Helenas blogg!:)




Lucas har ramlat två gånger i dag, på samma ställe... Vid badkaret, där han och Eric lekte och hade så roligt! Han stod där när jag städade inne i badrummet, och så tappade han balansen och åkte i golvet, slog kinden i dörrposten... Andra gången var det pannan som fick ta smällen! Stackars liten skrutt... Nu sitter han och kastar ner grejer i trappen, det är också jätteroligt!:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skulle nog sätta upp 1 stor färgglad eller 2-3 mindre färgglada tavlor på väggen bakom soffan och sen skulle jag använda tavlans färger till att matcha med soffkuddar och någon filt. Så att det lyserupp litegrann, Men jag älskar ju färger.. alltså typ vit bakgrund och sen lite färg. Eller beige bakgrund och så lite färg. (om du fattar. Men det är svårt, fast med lite färgglada kuddar och lyktor och gardiner kan ett helt rum bli annorlunda. Fast ni kan ju inte ha gardiner.. hmm..

2011-02-03 @ 18:28:52
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Snygg bild på Freja btw. =) Tycker nog att hon är lite, lite lik mig på den bilden. Eller om det var någon av de andra.??

2011-02-03 @ 18:29:34
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0