Mammig kille...

Luc grät när jag lämnade honom på dagis idag... Men det hade gått över fort, han hade fått lite frukost flingor och då hade det blivit bra! Jag ska hämta honom 15, så idag ska han äta frukost, lunch och mellis på dagis!
Igår va han på dagis från 8-ca14, sen åkte han och pappan till stan med skotern, skulle lagas på yamaha center. De passade på att handla lite mat, och blöjor. Lucas hade somnat påvägen hem, sovit ca 15 min... Väl hemma vid 18.30 så va han trött och gnällig. Han fick kvällsgröt, och så duscha och efter det gjorde jag ordning honom för natten, la honom i sängen och han åt vällingen. Jag trodde att han skulle somna direkt, men icke! Han tjurade på tills han fick komma upp, och sitta i mitt knä i soffan och titta på tv tills 20.30. Sen somnade han! Inatt vaknade han igen, men va inte vaken lika mycket som natten innan... Han åt 2 vällingsflaskor, satt på toa, och sen somnade han om... Imorse va han inte lika pigg som igår... Men idag ska han bara få sova den stunden på dagis, inget mer efter det! Så kanske han somnar tidigare idag!

Igår var jag hos Ingela och blev ompysslad! Klippte även lite lugg!
Nu är det snart påsk vilket betyder lång helg! :) Jag håller tummarna för sol och fint väder!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt med lugg, måste verkligen hitta en frisör som jag kan gå till regelbundet. Jag hade en förut.. men inte längre. Och håret ser förjävligt ut. Fasiken vad roligt det ska bli att komma hem. OCh få träffa alla er.. LÄngtar! Ses imorgon kanske?

2011-04-19 @ 21:47:21
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Melina

Blev jättefin i håret gumman!:)kram

2011-04-20 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0