Nattåg mot Göteborg

Idag är det dax! Har packat klart, och ska göra lite frukost tills imorgon, sen är vi redo. Jo just, lillfisen ska få bada och göra sig fin först!:)
Jag har dragit på mig mjölkstockning, fast ingen farlig sådan eftersom jag inte har feber.. Men har en öm knöl i bröstet, så har säkert duschat, badat, pumpat hela helgen... Ringde sjukvårsrådgivningen idag, och dom hänvisade vidare till BB. Ringde dit, och barnmorskan trodde inte att det var någon fara eftersom jag inte har feber, så ska fortsätta massera och låta fisen äta mycket från det bröstet. Så hoppas vi att det går över snart! Känns faktiskt redan lite bättre!

Uppdaterar kanske i gbg. Annars ses vi på torsdag.
(Sorry Åsa, vi missar din födelsedag ändå...:( )


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att det går bra för er! Jag tänker på er. Jättemysigt kort på era händer..



PoK

2010-05-02 @ 19:24:55
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Josefin och Frida

Lycka till! Hoppas allt går bra:)

2010-05-02 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0