Julen är utstädad.

Det va länge sedan jag skrev något här... Mycket har hänt, jul och nyår har varit bra, jobbade mellandagarna, och familjen var här på besök!  
Var sjuk hela förra veckan och hade 10grader varmt inne, burr... Ute var det -34 som kallast hos oss.... Har eldat hela dagarna i kaminen, så nere i vardagsrummet var det skapligt varmt... Långkallingar och flera lager med kläder behövdes! Men nu, så har vi fått nån el-grej installerad så att pumpen orkar med att ge ut mer värme, när det blir så kallt ute!  
Inte nog med det, så fick jag 2 överraskningar när jag kom hem från Katrineholm, 1:a, ett BADKAR!:) Men när J skulle ta bort duschen, så märkte de att vi hade en vattenskada i badrummet. Alltså, överraskning nr 2 var inte lika rolig...
Så direkt när familjen åkt hem, så började J riva hela badrummet... Det luktade mögel i hela huset! Usch, usch... I helgen så isolerade J kallförrådet brevid sovrummet med, så nu slipper vi ligga i kalldrag och sova! hehe... Svärföräldrarna har varit med och hjälpt till massor!
Carl fyllde år i måndags, så han bjöd vi på bio i helgen, Avatar, den var grymt bra!!!
Har städat ut julen med, så nu ska jag köpa nya gardiner och sätta upp bara!

Magen är ivägen, den är jobbigt stor, och ska ju förtusan bli större! Det är tungt att andas, och det är jobbigt att sitta normalt! Är ju i v31 nu, men jag kommer nog hinna gå in i v32 innan en ny magbild kommer att visas här!:) Idag=65dagar kvar till BF!  

Imorgon ska jag jobba 8-16, sen ska vi åka till stan och kolla på våtrumstapeter och golv... Måste bestämma snabbt hur det ska se ut, så det blir klart snart! Jag har fått äran att bestämma själv hur det ska se ut! Blir nya badrumsmöbler, toa, och hela köret! Själva badrumsmöblerna vet jag inte vart vi ska köpa än bara... Ska se lite vad som finns på fresks imorgon...
Det är ju tur att det är min lillasyster som bor i lägenheten, och ingen annan... Har fått lånat hennes dusch sålänge!
Nu får det vara nog för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0