Helgen

I helgen ska jag baka! Jag ska prova min nya bakmaskin som jag fick i julklapp! Tänkte göra egna semlor,baka bröd och något annat smarrigt! På söndag ska vi göra smörgåstårta, Jocke fyller ju gubbe på måndag, så måste ha något gott att bjuda på! :)  Jag har velat haft semlor hela veckan, men det har alltid varit slut på ICA när jag är där! Kanske lika bra! haha... Jag är inte så sugen på godis och sånt, utan mer bakat, bullar,kakor osv... Helt sjukt! Men jag är ganska duktig på att äta frukt ist! :)
Ska nog kanske ta och damma av kameran i helgen också, det är ju så fint ute!:) Måste ut och röra lite på fläsket! Vill åka lite skoter, men J åker bort hela helgen till nån stuga med sina arb.kollegor. Skotern tar han med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0