Onsdag

Smörgåstårtan tog slut igår! När alla som kom, ätit och gått hem i måndags, hade vi en stor plåt + halva lilla kvar! Men igår tog den slut! Jag åt sista biten till middag... Då har jag alltså ätit smörgåstårta till lunch och middag 3dagar! Man kan säga att jag är lite less på smörgåstårta nu... Haha...

På fredag fyller min lillebror 14år, Undra vad han önskar sig då? Dom växer fort, mina småsyskon! Tänk, LillaBosse blir ju lixom 20år i sommar! Ojojoj...

Dom har börjat lite smått med badrummet, lagt nytt avlopp och rör å sånt. Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan det är klart! Det är inge kul att ha så jäkla rörigt hemma!
Satte upp nya gardiner igår iaf, det blev bra, men inte riktigt som jag hade tänkt, inte i sovrummet, men men!

Imorgon ska vi till BVC igen, mäta magen, vägas och kollas... Tänk, imorgon går jag in i v33.... Känns som att jag har lite att förbereda.. Som tex anmälan om föräldrarledighet, osv. Har ju fan ingen koll alls på sånt! Jocke börjar bli nervös nu, han är rädd att han ska missa allt! Han vågar knappt vara borta på helgerna nu framöver.. Haha.. Sista helgen han planerat att vara borta på är skoterns julafton i Åkersjön nästa helg.  Sen ska han hålla sig hemma! haha.. Han är för rolig, han.
Har nu bestämt (preliminärt) att jag ska sluta 3mars, alltså 2 veckor innan BF.

Funderar på om jag kanske skulle ta och åka till stan i helgen.. Skulle vilja shoppa lite, har presentkort på gina som jag fick av Maddis, och lite bonus på HM, som ska utnyttjas!:)  



Kommentarer
Postat av: Helena

Gud, inte länge kvar.. Det är så spännande alltså! Kan knappt bärga mig! Har ni gått någon kurs? Jag vet inte hur man ska göra med det där, många överlever ju att få barn utan all info. Jag tycker man mest gör sig själv orolig när man läser för mycket.. PoK

2010-01-22 @ 18:27:21
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0