Då kör vi igen

Jappsi... Jag erkänner, jag är inte bra på att uppdatera längre...

Igår fyllde moster Carola år, så vi var där och fikade och drack kaffe. Efter det tog vi en prommis runt anlägget,hem duscha,och kolla på senaste avsnittet av "true blood". Väldigt crazy serie alltså... :) Kollade på hela första säsongen när jag låg hemma och var förkyld, och den blir bara konstigare och konstigare...

Snart börjar alla bra serier igen, det blir perfekt när hösten kommer och det blir mörkare på kvällarna!
På tal om vädret, det har varit sjukt varmt här senaste dagarna! Igår kväll var det riktig sommarvärme, men varför kommer det nu? När sommaren ska vara slut? Märkligt...

Just ja, vi va ju på IKEA i lördags, jag köpte en liten rosa handdammsugare från electrolux, lite ljus, skålar och nytt satin påslakan till dubbeltäcket. Sen köpte jag en stickad tröja och lite till på Gina. Så blev inte så mycket shopping för min del. Bosse köpte mest, hon hade tur och hittade en jättefin skinnsoffa, och en stor malmbyrå i fyndhörnan för en billig peng!  Skadorna på möblerna såg man inte ens! Perfekt! 
Ihelgen ska jag tvinga min syster att se alla "sagan om ringen" filmerna! Mys med godis,chips och cola!
Kanske hinner ta hennes studentkort om vädret tillåter?!? Bättre sent än aldrig!!!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0