090923

Det gick bra hos tandis igår, men kommer att bli några tusenlappar fattigare framöver. KUL! Men, men de e bara å köra på!
Bosse,Nisse och Leia åker söderöver idag, väntas jobb på porsche carrera cup. Hade gärna följt med, men att komma samma vecka till jobbet och be om ledigt 2 dagar, känndes inte så bra... Leia skulle få hälsa på sina föräldrar över helgen, men verkar blivit något strul, så jag hoppas det löser sig! Vore ju kul för henne att busa med hundar i sin egen storlek, och styrka! Hon är ganska less på att leka med moster, så... :) Kommer sakna lillasyster och vilden i helgen! Blir nog inga skogspromenader utan er iaf!

Blev bjuden hem till Carola på middag idag, spagetti och köttfärsås, det tackar man ju ALDRIG nej till! ;) 
Blev så hungrig nyss så jag var tvungen att smacka i mig 2 bananer!

Ihelgen kanske vi tar med oss Eric till mörtsjön och bor på ön! Ska bli mys!
Jag längtar faktiskt till vintern! Ska bli kul med snö och skoter!!!

Nu vill jag gå hem! 10min kvar.... tick,tack...

 
Här var hon inte så stor och stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0