091015

Jag tog ur min navelpiercing igår när vi va på ul. Tänkte att det inte var någon mening med att sätta i den igen efteråt, eftersom magen kommer att bli så stor, men guuud va konstigt det är att vara utan! Magen ser ju jättekonstig ut! haha... Men det är väl en vanesak..! Nu har jag ingen piercing kvar, den i tungan tog jag ur för säkert ett år sedan, och nu naveln... Jag kommer nog inte göra om det heller... Men, vem vet, det kanske går att trycka igenom igen, när bebisen är ute!:) Fick en infektion i naveln när vi var i turkiet, (för väldigt lääänge sedan...)  så tog ur den, och var utan i flera månader. Efter ett tag testade jag att sätta i ett örhänge, och det gick igenom utan problem, och fick i ett piercingsmycke nästan direkt! Testade trycka igenom ett örhänge i tungan i sommras, och det gick också bra! haha...

Min syster tog min första magbild, har faktiskt inte tagit en enda bild på magen, tycker inte att den syns såå väl... Så när det syns tydligare, så kanske det kommer upp en bild här!;)

Men tack för alla "grattis!"

Kommentarer
Postat av: Marita

Japp. Magbilder är ett måste :)

2009-10-15 @ 16:01:08
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: jenny

ja det kommer upp en bild inom kort :D

2009-10-15 @ 19:32:45
URL: http://zaidvor.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag vill ocksa se!!! puss

2009-10-18 @ 15:49:48
Postat av: Madde

du vill du ha bilden ??? kan lägga ut den om du vill å den fina bilden på dej å Wigge..hihihi SKA JA???



du e lite dålig på att blogga nu tycker jag.

Kram

2009-10-20 @ 15:20:17
URL: http://maddemelen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0