091013

Har haft en kanonbra mini-semester, kul att träffa alla igen! Och nytillskottet Wigge såklart!;) Glömde dock min kamera hemma, så har bara några bilder på mobilen... :(
Under våran semester har vi hunnit med att:
- Myst med alla barn
- Bråkat lite med min storasyster!;)
- Varit ute i södermanlands härliga höstväder!
- Sett kungens bil
- Träffat Thove, och beundrat hennes nya hobby, pärlplattor(!) Ska nog fan också börja med det!;) Fick även träffa hennes stora kärlek! Och jag måste hålla med, MYCKET VACKER!
- Pratat med Lisa i telefon, som var bortrest i helgen, så han aldrig ses...
- Varit ute i skogen och plockat kantareller
- Kört bil (!) haha...
- suttit och snackat skit med familjen

Ja, vi har haft en jättebra semester! Skulle dock ha stannat längre... Men snart är det jul, så då kommer jag igen!

Resan ner var det nästan tomt i våran vagn, och Eric och Carl hade svårt att sitta stilla, och Nora såklart!;)
PÅ vägen hem, så var det bara strul, tåget var inställt, så vi fick åka ett som gick 30min senare. Visade sig att vi på 5 personer, hade 9 platser, i 2 olika vagnar, men vi satte oss i den vagnen som det var minst folk i, och berättade för en 2 barnsmamma att hon fick ta våra platser i andra vagnen. DET va en miss som heter duga. Efter ett tag kliver det på ett helt basketlag som bestod av ett gäng skrikiga och bråkiga tonårskillar.... Suck... Men "våra barn" var iaf snälla, Eric och Carl satt och tittade på 3 filmer på rad, och Nora va lite bökig när hon skulle sova, men det gick bra tillslut, hennes mamma vann kampen!:) 1-0 till Åsa! Tåget var försenat ca 30min, så var inte hemma förän 23.30 tror jag...
Det va otroligt skönt att komma hem, stupade i säng direkt!

Tack Bosse för att du hämtade oss!:)

Ikväll ska jag laga spagetti och köttfärssås, och kolla på serier!:) Och bara ta det lugnt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0