19 november

Snart kommer Maddis med fam. upp och hälsar på! De va på tiden! :) Igår fick jag ingen middag serverad,som jag hade hoppats på, när jag kom hem... Herren i huset hade somnat på soffan! Så fick ställa mig vid spisen som vanligt... Stackars mig! hahah.. Nä, jag har det ganska bra, faktiskt! :)

Längtar tills det är jul nu... Jag vill åka hem, träffa familjen, och vännerna... Jag vill julpyssla och göra mysigt, se barnens (och Maddes) förväntansfulla ögon när de hör att tomten knackar på dörren... :)
Nu är det 29 dagar kvar tills jag åker ner!
Thove håller på att längtar ihjäl sig efter mig, och norrland, så hon kommer nog att åka med mig upp efter jul! (Eller, jag åker nog med Henne.)  Så för att inte göra henne besviken, så hoppas jag att det kommer att vara mycket snö när vi kommer hem igen! :)

Jag är yr idag, känner mig konstig... Hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk! Har haft lock i örat hela dagen... Trött är jag med... Har varit på dåligt humör hela veckan med, lättretad...

Här är en otroligt suddig mobilbild, på min fina spegel!:)


Kommentarer
Postat av: Thove

"Längtar ihjäl sig" va orden! Vill åka nuu..



Kom å ta mig långt härifrån.. KlaPp KlaPp!



Pussen

2009-11-19 @ 16:01:57
Postat av: Emilie

OMG vilken fin spegel!! :D

2009-11-24 @ 10:59:46
URL: http://emilies.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0