Tisdag 090519

Trött idag med... Uscha... Jag vet inte vad det är med mig... Ska försöka hinna med en promenad ikväll, efter allt stök med tvätt och städ. ska ta och röja upp lite hos Åsa och Reine med, innan dom kommer hem imorgon kväll! Vet ju själv hur skönt det är att komma hem till ett städat hus när man har varit borta!
Hoffa och jag gick bort dit igår kväll, och skulle släppa in Murre, så fick jag hålla i Hoffa medans jag låste upp,Murre låg på bron, Hoffa bara fräste åt honom... Tuffing.. haha... Men gamle Murre brydde sig inte... Det är ju nu 3dje gången han träffar Murre, men det verkar inte som att dom blir polare... :(  Men, det kanske bara tar lite tid... Ska bli kul och se hur Hoffa och Leia (skrev helt fel namn på henne i ett gammalt inlägg, och det fick jag allt höra!:) ) kommer att trivas ihop! Med lite tid så ska det nog gå bra!

Nu är det mindre än en månad kvar tills Lillis flyttar hit! :)


Kommentarer
Postat av: Lillis

Haha, tack för rättningen! Nu pirrar det lite i magen, bara några timmar tills hon flyttar hem till moi! :)

2009-05-19 @ 13:33:43
Postat av: Madde

du har du fåt info om Bert?

Kram

2009-05-20 @ 08:52:40
URL: http://maddemelen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0