Onsdag 090520

Ingen dator på väg hem till mig än... Fan va less jag blir!!!
Vill ju lägga in mina fina bilder från forsaleden i söndags... Men, den som väntar på något.....
Igår pratade jag med Åsa, hon sa att Eric höll på att längta ihjäl sig efter mig! Han ville inte vara med någon, utan bara åka hem till mig! Sötunge!! :D Och ikväll när dom kommer hem, så har han bestämt att han skulle sova hos oss! Pratade med honom en stund, han sa att han hade blivit brun, badat, solat och att det var varmt. Sen sa han upprepade gånger "Kiss me,kiss me,kiss me" Men jag hörde inte vad han sa, det lät mer som "tyst Nils,tyst nils,tyst nils" haha...
Det ska bli kul när dom kommer hem ikväll! Ska stå på deras bro och vänta med Murre! :) 

Igår va jag dit och städade undan lite, så det blev fint tills dom kommer hem! 
Tog även och städade i köket hemma med! 

På lördag ska jag stå på marknaden och sälja fika, och sen så ska de sätta upp ett mega-party-tält hos oss på baksidan, och efter marknaden så är det förkalas hos oss innan dansen på kvällen!  

Ikväll ska vi jobba hårt med går´n igen, måste försöka få klart tills helgen!

Vet fortfarande inte om jag får fin-besök från K-holm i helgen, men jag hoppas på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0