Vågar du??

Såg på min vän Thoves blogg att det kommit en ny bergodalbana på grönan... Jag älskade fart och alla karuseller och bergodalbanor förr men nu, på senare år, har jag blivit en fegis! Jag är fan rädd för allt! Har det med åldern att göra? Rädslan för att göra illa sig, eller dö? Eller så tänker jag annorlunda nu, förr gjorde jag de mesta, utan att tänka! Nu tänker jag på vad det värsta som skulle kunna hända innan jag gör något... Tex så blir jag livrädd när tex. det är mycke vatten på isen när vi åker skoter, fast jag vet att det är tjock is under.... Det är nog mest tanken som skrämmer mig, tanken att köra igenom, och hamna i det iskalla vattnet, jag skulle sjunka som en sten! Jag har ju alltid mycke kläder på mig, hjälm och stövlar, och så är jag inte så stark! Haha...  (Kanske blir ändring på styrkan,om vi får ett gym på jobbet!)
Jag har blivit en FEGIS!
Men Thove är en tuffing, hon skulle lätt kasta sig in i den nya bergodalbanan!



En annan sak, fick mail från Lisa igår, UL-bilder på deras bebis i magen!  Grattis till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0