Måndag...

Skönt att börja sent idag, va pigg när jag vaknade! =)
Snö,snö,snö... Jocke har varit ute och skottat ända sen han kom hem idag... Nu ska man inte klaga på att de är lite snö! Det finns ju inte ens någonstans att göra av snön länge!!
Här är gårdagens bilder!
 
Eric klättrade upp på stenen, och gjorde sedan en snökoja där, med sittplatser och bord!
    
På baksidan syns snart inte ens räcket vid uteplatsen!


Tjuvtitt på alla♥dag kort...
 

Nu ska jag ringa min syster och se om hon får igång webbcamen Cappe fick av mig i födelsedagspresent! Så nu kan vi se varandra och prata!!!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Gud vad mycket snöö ! Nu vill jag komma och hälsa på direkt! : )

2009-02-10 @ 09:13:37
URL: http://boe.webblogg.se/
Postat av: Trottle

Wohoo! Snöö! Jag följer med Netten till dig helgen efter din födelsedag tror jag att det va. :)Vi ska ha skitskoj då! Å pax för den skönaste sovplatsen! Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig... Lalala... Puss.

2009-02-10 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0