Onsdag 11/2 = Eric 5år!

MMS

jättefin dag,men nästan 30grader kallt!



Idag ska Jocke hämta Eric på dagis, sen ska han sova hos oss inatt! Det är hans födelsedag idag och han fick välja middag! Han fick välja precis vad han ville (jag trodde det skulle bli plättar...) och han valde.... PLANKSTEK! hahahaha.... Jaja, det tackar man ju inte nej till! ;) Så han och Jocke skulle ha allt klart tills jag kommer hem vid 18! Sen skulle Åsa och resten av familjen komma och fika! Och efter det skulle vi titta på film och äta popcorn! Filmen blir "den magiska leksaksaffären"!
Vi avslutar med en härlig bild vi tog våren-08!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Har du testat ett par MoonBoots någongång?

Eller tycker du att det är världens fulaste skor??

Berätta vad du tycker om dem!



Eller vet du inte vad det är jag pratar om? Kika då in på min blogg så ska du få se!!

2009-02-11 @ 09:53:54
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0