Bloggtorka...

...kan bero på:
• Ingen fungerande dator hemma... Ska skicka iväg den idag...
• Medlyssnare på jobbet! Maja har börjat och sitter med mig och D.
• Dyyyrt att mms-blogga, så det kommer nåt skit ibland bara...
• FULLT UPP, hemma,på jobbet, överallt!!
• Inget att skriva....

Nu ska jag hem till Åsa och äta pölsa! :) Sen har vi börjat med promenader igen! Igår tog vi med oss Ecke (på cykel) och Nora (i vagn) så ikväll blir det en runda till!!

Jag vill att data-helvetet ska fungera så jag kan tömma kameran på bilder! Och kanske tom slänga upp några på bloggen?!?

Något som är värt att berätta, är att vi fick en diskmaskin i påsk av min kära mor och far!!! Så igår, efter promenad, matlagning, duschning, så hade jag inget att göra, så la mig i sängen och läste en bok!!! Skönt att slippa disken!! Otroligt skönt!

Idag har jag bara tvätten att ta hand om...





Kommentarer
Postat av: Erika

Min middag idg blir också pölsa, gött!

2009-04-21 @ 17:25:42
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Marita

HaTa pölsa.

2009-04-21 @ 18:01:41
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0