HöstStorm!

Det ska visst blåsa upp till storm i helgen! Annars är höstvädret underbart! Bjå himmel, sol och färgsprakande träd! Sååå mysigt!
Borrningen håller på förfullt hemma, och till våran fasa, märkte vi igårkväll att hela källaren var full med vatten!!! Tydligen fanns det ett mystiskt hål(!) i golvet, och där hade det sprutat in vatten, och upp på proppskåpet! Jocke ringde runt lite, men det verkar inte vara någon fara, idag började borr-gubben med ett nytt hål längre bort från det första, och vattnet i källaren är borta! BorrGubben skulle även (tror jag) fixa det mystiska hålet ( som bara går rakt ner i marken) med att lägga över med ny betong eller nåt sånt... Så det blir nog bra tillslut!
Den 10/10 (rättelse 9/10)har vi 10års jubileum på jobbet, och vi ska fira detta här:


Ser ut att vara ett coolt ställe! :D Har någon av er varit där förut?

Vintern närmar sig, och jag längtar faktiskt efter snön! Tänk va härligt att få ut och smacka skoter igen!!


(Bild: tagen av mig Plats: Åkersjön-07)

Matita bjuder på fika idag på jobbet, men tyvärr är hon själv hemma och är förkyld! Krya på dig!!!
I helgen var morbror Reine sugen på kalas, Åsa sugen på drinkar, så jag antar att det blir KALAS! =)
Suttut och funderat på tjejkvällen, vore ju roligt om Maddis kunde vara med, och även Helena!
Så funderar på datum, 11/10, eller 24/10 (dagen innan tésupen), vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0